första kungliga inläget :D

egentilgen tror jag att min vanliga hårfärg är blond,
för hur mycket tröga saker säger jag inte ?
som tex. i dag när jag felli och thörn såg film,
en äkta porrfilm.för camilla(hon vi låna filmen av)
sa att den var bra,men hon belv irriterad i den.
för dom blev våldtagna och sånt blablabla.
men vi alla vet hu camilla är.
ja men iaf i film börjar jag med och prata rak ut bara, inte prata normalt utan sjuka saker.
& man fick verkligen se hur dom hade sex, och när dom såg av varnn och sånt riktigt äckligt,
men jag reagerade inte på mycket, utan jag dör av flabb ist, och säga till felicia detta är barnförbjudet(fast hon är äldre än mig). för hon mådde illa, så varje gång det kom, så satt jag en kudde framför hennes huvud,(´visst är jag snäll)
men sen typ i mitten eller något, så säger dom till en kille och ställa sig på alla fyra och grymta som en gris, och röra på röven. så hör man han nöff nöff och röven shakar, sen ett två tre hör man PANG då har dom stjutit han i röven.
och så klart ska jag komma men en över blond kommentar.
hur blev din man stjuten?
-
i röööven.
 och felli och thörn dör av flabb.
sen jag och felli skulle leka dom så fota thörn oss, men tyvärr har jag inte bilderna så om ni vill se dom så får ni gå in på,
http://soumiskii.blogg.se/

kyss&smek trevlig lek :*


Kommentarer
Postat av: bengta

hahahahaha miiiki, det var skit kul :D



först när jag läste din blogg tänkte jag; vafan ska du börja snacka hårfärg i ditt första inlägg heheh

2009-07-07 @ 11:01:48
URL: http://soumiskii.blogg.se/
Postat av: michela den bäästa :D

jojo klart jag ska ;)

är inte som emma ciber faktist :D

2009-07-07 @ 11:44:12
URL: http://mikistyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0