soofitgt värre (A)


nu sitter jag och felli här och sjunger gammla låtar(A)
tycker det låter skit bra.
vi har typ inte gjort så mycket i dag.
förutom att gå,moppe,centrum snckat,lagat thaimat,musik&datan.
har endå varit sjukt soft.
jag och thörn ska sova hos felli i dag (Y)
inte för jag tror vi kommer sova så mycket;)
vi har säkert skit mycket och sncka om för vi är ju tjejer.
nu har vi funderat en stund om vi ska till donkan.
och det ska vi(Y).
gissa vad felli ska beställa?
inte så svårt och gissa för under detta sommarlovet har jag varit på donkan.
12989 gånger. riktigt sjuk.
när skolan börjar är vi sten tjock. passar bra till skolfotot ju.
jaja, men nu ska vi ta moppen till donkan.
lägger in bilder i kvälll.


pusssheeej,han är min superduper kille(8)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0