<'3

shit,vad jag saknar förra sommaren.
saknar alla folk man va med.
vårt lilla 'flummgäng'.
sanna,felli,thörn,eiki,alle,abbe,martin,johnny,keva,danne&anton.
vi alla kanske inte alltid var vänner, det hände att visa bråkade.
men vi höll endå i hop.
jag kommer i håg, jag och keva var inte dom bästa vännerna.
men vi var på svedla så puta jag i någon, och jag var sur på kevva för något,
så ståår han och as flabbar.
så säger jag: vill du oxå i?
keva: ja?
jag: men hoppa då .
hahahahh

sen man höör felli döör av flabb;)
shiit vadå vi har skit många minnen.
shiit, jag älskar dom minnena :D
tack för ni finns!<3








Kommentarer
Postat av: bengta

det var längesen, och alla kan inte umgås med alla längre... tyvärr

saknar det också, har suttit och tänkt på det hela kvällen.

2009-07-08 @ 01:08:55
URL: http://soumiskii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0